zaterdag 15 mei 2010

Sex and the City 2!!!

Vorige maand hoorde ik wanneer deze film zou uitkomen, ik mailde gelijk een vriendin en wij zijn erbij de 26e mei!!!
Je wilt niet weten hoevaak ik de trailer al heb gekeken, hij is zo verslavend...

Sex and the city deel 1 heb ik gedownload, omdat ik de helft ben vergeten maar stiekem ook omdat ik niet kan wachten!!

Bekijk hier de Sex in the City 2 trailer.

Wil je reserveren voor de ladiesnight op 26 mei bij een bioscoop bij jou in de buurt?
Klik hier voor Pathe bioscopen en hier voor Wolff bioscopen.

Er is nog meer!
Lees je dat nu goed? Jazeker! Er komt een boek uit van Sex and the city 2!
Het boek zal helemaal vol komen te staan met foto’s en info over alle outfits die de dames dragen in de film. Ook geeft het boek je een kijkje achter de schermen en bevat het interviews met de vier dames en de rest van de crew!
Hebben? Je zult heel even moeten wachten, want 18 mei ligt-ie pas in de winkel! Best leuk, want 27 mei verschijnt de film in de bios, dus dan kun je je mooi vast inlezen!

Verder... zorg ervoor dat je je leukste/meest hippe/meest indrukwekkende outfit hebt klaarliggen. Dit is de avond om eens gek te doen.
Draag dat ene te gekke kledingstuk of opvallende accessoire die je bewaart voor een bijzondere en geschikte gelegenheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten