zaterdag 13 februari 2010

Zo blij met de Sale!

'Ach, in de Sale hangt toch niks meer...'
'Dan koop je iets leuks in de Sale en moet je vervolgens een jaar wachten om het aan te trekken...'
'Ik heb de collectie echt wel gezien hoor, daar zit niks meer voor mij tussen...'

Allemaal niet waar!
Ik zal als voorbeeld mijn 'rondje Sale' nemen.
Vorige week vrijdag en zaterdag kreeg ik de kans om voor het eerst in Groningen in de Sale te shoppen.
Natuurlijk dacht ik dat ik te laat was, en dat er waarschijnlijk niks meer zou zijn. Keek ik even op m'n neus! (of juist niet) Er was nog meer dan genoeg en voor de laagste prijsjes!

Ik heb onder andere gekocht: een tuniek die ik het hele jaar door kan dragen, een zomerjurkje, een tas, een mega riem met studs, een spijkerjasje wat ik als zomerjasje ga gebruiken, een superleuke zwarte, dunne v-hals trui-jurk die ik in de winter draag met een dikke maillot en zomers met een capri legging en slippers.
Een geweldige ketting, twee zomerse rokjes, nog een zomerjurkje, een waanzinnig truite met korte ballonmouwen, ringen en oorbellen...

Een rokje is iets te groot en neem ik iets in aan de zijkant, een aantal kettingen combineer ik met elkaar voor een grootser effect (vooral leuk op dat basic zwarte trui-jurkje).

Alles in de Sale en niets (!) wat ik pas volgende winter weer kan dragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten