dinsdag 27 oktober 2009

Polyvore : leef je uit!

Een ontzettend leuke website voor fashion freaks en crea's zoals mijzelf is Polyvore, aangedragen door mijn ega Hans.
Onder het motto Express your style kun je naar hartelust allerlei setjes maken en als je dat wilt zelfs de kledingstukken kopen.

Een heel scala aan fashionfreaks leeft zich uit met behulp van de kledingdatabase en maakt de mooiste plaatjes met daarin kleding en accesoires, niet zelden ook met een thema/bijpassende achtergrond. 

Ik gebruik het voornamelijk om inspiratie op te doen voor setjes die ik zelf kan maken en maak ook wel eens een setje, die ik in m'n eigen profiel kan bewaren, door look-a-likes te zoeken van m'n eigen kleding en zo de juiste kleuren/kleren/accesoires-combinatie te vinden.
Handig dus om online een beetje te prutsen met dat ene truitje wat je nooit aanhebt of die broek die nergens bij lijkt te passen.

Door bijvoorbeeld lbd (little black dress) in te typen in de zoekbalk rechtsboven, vond ik onderstaand
voorbeeld van een eenvoudige maar zeer stijlvolle combinatie van het klassieke zwarte jurkje:


Leef je uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten