maandag 26 oktober 2009

Hoe het allemaal begon...

Het was een herfstige dag en ik was zojuist thuisgekomen van een middagje shoppen.
Nou laten mijn financien het niet toe dat ik elke week lukraak hier en daar iets moois uitkies, zwaai met m'n credit card (of bankpas) en met een gelukzalige glimlach op m'n gezicht de winkel uitzweef. Gelukkig heb ik daar iets op gevonden, maar da's een leuk verhaal voor de volgende keer...

Ik open m'n laptop en zie een e-mail van m'n moeder: wil je maandag om 9uur met S. haar kledingkast door? Ze heeft van alles en weet er niet zoveel van te maken...
Eerst sprong ik een gat in de lucht: wat leuk, natuurlijk wil ik dat, daarvoor wil ik zelfs m'n ochtendhumeur opgeven. :D

Toen was het alsof ineens het licht aanging: waarom doe ik dat niet vaker? Tot nu toe duik ik met hoge regelmaat m'n eigen garderobe kast in en is ook de kleding van m'n echtgenoot het welwillige slachtoffer van mijn creativiteit, maar verder?

Zo gezegd zo gedaan, ik heb tijd om de winkelen voor de tijdlozen, genoeg creativiteit en gevoel voor kleur en stijl om half Groningen ermee op te zadelen en aan enthousiasme heeft het me nooit ontbroken.
Een advertentie op marktplaats was de 1e stap en nu een blog, zodat ik jullie op de hoogte kan houden en jullie mij in de gaten ;)...

En toen brak daar de maandagochtend aan. Lang voor 9uur liep ik al te springen door m'n huis, hyper en enthousiast als ik was.
S. sleurde haar koffer naar binnen, haalde schoenen en accesoires tevoorschijn en we waren klaar voor de start.
Twee uurtjes later ging een zeer dankbare S. weer de deur uit met een camera vol foto's van allemaal leuke combi's en voor haar gevoel een geheel nieuwe garderobe! En maakte ik met m'n moeder de afspraak om haar kledingkast deze week ook maar eens onder handen te nemen. ;)

Wat een genot, I'm hooked, zeg het voort: zoekt er iemand nog een styliste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten