maandag 11 januari 2010

Wat nou lente...

Raar maar waar: de nieuwe gids met voorjaarsmode van H&M lag voor het einde van 2009 alweer op de mat.
Terwijl ik de helft van m'n wintergarderobe nog niet heb gedragen (ik weet van mijn probleem;)) moeten we alweer gaan nadenken over rokjes, sandaaltjes en... bikini's???

Nou niet dus. Hier zijn een aantal tips om doordacht aan het werk te gaan en vooral nog even te genieten van je wintergarderobe.

Krijg je gidsen binnen, blader ze dan uitgebreid door. Onthou wat je leuk vindt en eventueel aan zou willen schaffen. Wacht vooral met kopen! (Het is mij meer dan 1x overkomen dat ik totaal vergat van een geweldig paar schoenen die ik nog niet eens aan had gehad.)

Ga je zomergarderobe bij langs. Wat heb je, en wat mis je? Vergeet niet je schoenen en accessoires!
Denk terug aan afgelopen zomer: wat heb je veel gedragen en wat lag maar te wachten in de kast?

Nu kun je een verlanglijstje gaan maken. Wat heb je nodig en wat heb je niet nodig maar is te mooi om te laten liggen?

Staat er iets op het lijstje wat je deze maand nog in de Sale kunt kopen? Ga dan op jacht.

Staat er iets op het lijstje wat niet bij je past of lijkt op iets wat al jaren werkloos in de kast hangt? Schrappen!

Denk eens goed na welke accessoires je goed kunt gebruiken bij jouw kledingstijl, zo kun je goedkoop je zomergarderobe updaten.

Veel plezier!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten